Veganbohemens økologiske hudkrem!

Veganbohemen har laget sin egen økologiske hudkrem med 100% naturlige og økologiske ingredienser. En hudkrem behøver ikke være veldig dyr og med 100 ingredienser man ikke kan uttale for at den skal være god. Det enkle er ofte det beste, og siden det ikke var noen hudkremer på markedet med de ingrediensene jeg syntes var best, vel, da lager man den selv.
100% Naturlig hudkrem til hele kroppen!

Kremen inneholder:
Sheasmør, kokosolje, kakaosmør, olivenolje og mandelolje.

Bruksområder:
Tørr hud, tørre lepper, håndkrem, eksem eller hudproblemer, før og etter soling, for barn/babyer og intim hud, som dag og/eller nattkrem for ansiktet, etter barbering (ansikt/legger etc.) og mye mer...

OBS! Ettersom kremen er et rent naturprodukt, kan den ha variasjoner i farge, lukt og konsistens avhengig av når den er laget, hvilken temperatur den oppholder seg i etc. Dette er helt normalt. Oppbevares best i stabil temperatur, f.eks. i et skap på badet.

Kremen er nå å få kjøpt i følgende butikker:  
Du kan også kjøpe den her.

Pris pr. stk: 155kr

Vil du ha den tilsendt i posten? Da betaler du 200kr for en krukke inkl. frakt og 350kr for to krukker inkl. frakt.
Beløpet kan betales inn til kontonummer: 1201.81.84832.
Send så en epost til anette@brgkunst.com der du skriver ditt navn og din adresse og at du har satt inn pengene, evt. hvor mange krukker du skal da. Når pengene er bekreftet overført sender jeg kremen din!
Skal du ha flere enn to hudkremer kan du sende meg en epost eller sms med forespørsel på pris og frakt først.
Er du forhandler og ønsker å selge hudkremen i din butikk? Send meg en epost eller ring meg på tlf 91333365.

Første opplag ble solgt på Økofestivalen i Sande.

Kommentarer

  1. Så kult! :D Gratulerer med egen produksjon! Også så søte etiketter da.

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha!! Jeg er veldig "flower-power" så måtte jo bli blomster;)

    SvarSlett
  3. Jeg prøvde denne kremen hos en butikk i Drammen i går. Absolutt nydelig!! Damen som jobbet der gav meg link til bloggen din da jeg fortalte at jeg driver litt med slikt selv. Så jeg kommer til å følge deg! Elsker naturlig, øko produkter av alle slag. Stå på!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Tusen takk!! Jeg har laget denne hudkremen til meg selv i over ett år, og fant ut at det var på tide å dele den med flere. Du finner oppskriften her til å lage den selv også, men noen ganger kan det være litt vanskelig å finne supre råvarer. Sunvita.no har mye spennende i så måte! :-)

      Slett
  4. Kult! :) Tror jeg må kjøpe meg en krukke i denne mnd, har ikke funnet den helt perfekte hudkremen etter at Stella McCartney's sitt hudmerke forsvant av markedet :P

    SvarSlett
    Svar
    1. :-) Finnes noen bra merker, men de er ofte så himla dyre. Og jeg liker å vite hva jeg har på huden min. Mange ganger er inholdsfortegnelsen på produktene lang som et vondt år...

      Slett
  5. hva er holdbarheten på denne kremen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den holder minimum 1 år fra du kjøper den. :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg